// System: Martingale with late attack // late attack = signal is 4 times the same EC // play EC after zero (and two zero's) from the last EC before /* Haftungsausschluss / Disclaimer Eine Haftung fuer die Richtigkeit der Implementierung des Systems wird NICHT uebernommen, der Download und der Einsatz des Systems erfolgt auf eigenes Risiko! A liability for the correctness of the implementation of the system will NOT be assumed, the download and use of the system is at your own risk! Ing. Thomas Froehlich (www.ing-froehlich.de) */ ST: SZ CO05(0); // AL section - CO05=0 - AL wird gestartet, CO05=1 - AL wird übersprungen SZ CO06(0); SZ EI1(1); GW: IF CO05(1) THEN SZ EI1(1),CO05(0); VE: IF CO05(1) THEN SZ EI1*2 MAX 32 THEN SZ EI1(1); IF CO05(1) AND IF GZ IN EC03 THEN SZ EC04; IF CO05(1) AND IF GZ IN EC04 THEN SZ EC03; IF CO05(1) AND IF GZ IN PL00 AND IF VZ IN EC03 THEN SZ EC04; IF CO05(1) AND IF GZ IN PL00 AND IF VZ IN EC04 THEN SZ EC03; IF CO05(1) AND IF GZ IN PL00 AND IF VZ IN PL00 AND IF V1 IN EC03 THEN SZ EC04; IF CO05(1) AND IF GZ IN PL00 AND IF VZ IN PL00 AND IF V1 IN EC04 THEN SZ EC03; AL: IF CO05(0) AND IF CO06(2) AND IF RZ(4/=4) IN EC03 THEN SZ EC04,CO05(1),CO06(1); IF CO05(0) AND IF CO06(1) AND IF RZ(4/=4) IN EC04 THEN SZ EC03,CO05(1),CO06(2); IF CO05(0) AND IF CO06(0) AND IF RZ(4/=4) IN EC03 THEN SZ EC04,CO05(1),CO06(1); IF CO05(0) AND IF CO06(0) AND IF RZ(4/=4) IN EC04 THEN SZ EC03,CO05(1),CO06(2);